onsdag 21 december 2011

IR UFO

Eftersom jag tycker det är viktigt att min 3åriga dotter får en bra värdegrund så förser jag henne med diverse radiostyrda leksaker. Jag försöker hitta lämpliga produkter som inte är för svåra att använda och hennes första flygande RC leksak blev ett UFO.
Den har bara en gas spak att hålla reda på och det räcker gott!

Ufot flyger mycket stabilt och bra och är väldigt tåligt eftersom den nästan helt saknar rörliga delar bortsett ifrån propellern. Den har även färgade leds som gör mönster på undersidan, dom går även att stänga av ifrån handkontrollen om man önskar.



1 kommentar:

  1. Kul! Jag köpte just en sån till mitt fyraåriga syskonbarn men när jag såg på paketet att det stod ej för barn 0-14 år så tänkte jag att det kanske är svårnavigerat (trots en knapp) så jag beslöt mig för att ge det till min systerson som är 9 istället.

    SvaraRadera