söndag 18 oktober 2015

Porsche 911 FPV "Instrument igen" Del 21


En ganska kass bild på när mätarna är på plats (svårt att komma åt när allt är på plats)! Drevade om och byggde ett nytt servofäste så nu rör sig mätarna lite mer (Se ett kort klipp under). 
Just nu är jag väldigt nöjd med att mätarna i huvudtaget rör sig men om jag gör ett nytt försök någon gång så finns det några saker jag skulle vilja göra bättre. Jag har inte jobbat med drev på det här viset tidigare och har lärt mig mycket om vad som funkar och inte.




Det är skönt att ha instrumentpanelen mer eller mindre klar, fortfarande lite småsaker som ska åtgärdas. Men nu ska det bli skönt att börja fokusera på andra detaljer på bilen. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med lysen och bromsljus och sen måste föraren få armar och kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar