torsdag 26 november 2015

Porsche 911 FPV "Lampor och dekaler" Del26

Några bilder ifrån dagens framsteg:

Framljusen tända.

Bakljusen på.

 Bromsljus.


 Jag monterade nät i hålet. stör mig lite att bakrutan är förborrad med två hål.


 Jag köpte Porsche klistermärken ifrån Thailand på Ebay. Sträcken är utskurna ur ett svart klisterark. Jag har handmålat fönsterlisterna med silverfärg men måste lägga ett par lager till innan jag är klar med dom.



Kylarhålet har också fått nät och kylar atrapp bakom. Ett Ebay Porsche klistermärke på kofångaren också

4 kommentarer:

  1. Håller med, vilket jobb du lägger ner! Kommer du köra utomhus med den, tänk om den voltar eller kraschar... :)
    // magno

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag har ett lite annorlunda förhållande till mina projekt, för mig är själva bygget och problemlösandet det roliga. När allt är klart så tappar jag intresset och då gör det inte så mycket om den skulle råka gå sönder.

      Radera