lördag 22 januari 2011

Nya planer..

Jag har bestämt mig för att ändra inriktning på Aeronautik Hobby inom en snar framtid!
Jag har bestämt mig för att fokusera mer på: FPV/Flygfoto, Quadrocopter/Multicopter och en viss mån av Microflyg men övriga delar ska skalas bort.
Det var så jag hade tänkt det från början men sen fick jag hybris någonstans på vägen och blev lite förvirrad..

Med start nästa helg (29 Januari) ska jag Rea bort nästan alla flygplan (som inte är FPV relaterade) till väldigt förmånliga priser.

2 kommentarer:

  1. kommer du att sälja OSD prylar framöver? Nu jag sitter och googlar och blir tokig på alla prylar som finns. Det finns ju inga kompletta paket! och det är svårt att hitta någon som förklarar vad som behövs. Men jag tror jag börjar få kläm på det nu. Jag blev jätte glad när jag hittade din shopp och blogg. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har planer på OSD, men jag har haft svårt att hitta någon som jag tycker är prisvärd och enkel att använda, men jag tror jag har en på gång inom en hyfsat snar framtid.

    SvaraRadera