söndag 31 juli 2011

Butiksägaren är less!

Det är snart ett år sedan jag lade grunden för vad som skulle bli Aeronautik Hobby, och så här långt har det varit en intressant resa, Jag har träffat mycket nytt folk och det har varit trevligt och roligt, men jag har även haft förmånen att bli ordentligt blåst vid ett par tillfällen och det är pengar som kommer ta flera år att tjäna in..
Det har tagit lång tid att hitta pålitliga leverantörer med produkter som håller måttet och det kostat en heldel tid och pengar, men jag börjar få fram några guldkorn men det är fortfarande inte perfekt.

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska fortsätta efter årsskiftet eller om jag ska låta Aeronautik Hobby gå i graven, jag har fortfarande lite tid kvar innan jag behöver bestämma mig men just nu är det 50% åt vardera hållet.







3 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra. Jag tycker att din butik är precis vad som behövs. Du har snabba leveranser och du ger snabba svar på frågor och jag tycker även du har konkurrans kraftiga priser.

    //Mikael Wingård en nöjd kund. Och trogen blogg följare ;-)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att bli blåst (av leverantörer?)!

    Tycker att du har en jättebra ansats att plocka hem intressanta och bra prylar. Har tyvärr inte beställt något från din butik ännu men hoppas göra det snart.

    SvaraRadera
  3. Tackar!
    Det känns lite bättre idag, det är har varit lite jobbiga perioder men jag antar att det hör till territoriet när man bryter ny mark.

    SvaraRadera