tisdag 12 juli 2011

Mini quaden lever!

Jag kraschade mini quaden hårt på FPV träffen vilket resulterade i ett par böjda armar, men sen har jag glömt att skriva om den! Den mår hur som helst bra och rastas ett par gånger i veckan.

Man skulle kunna tro att med så korta armar så måste den bli väldigt nervös, men faktum är att jag knappast märker någon skillnad mot när jag hade långa armar.
Tanken har helatiden varit att ha en liten busflygare som är enkel att ta med, men nu vill jag göra om den för FPV!

Här är en kort film som är filmad med Gopro på huvudet (bör kollas i helskärms läge om man ska se något alls), jag klippte ner den väldigt kort eftersom det ändå inte är så värst spännande att titta på en liten prick som far omkring och gör loopingar. flygningen varade i 7minuter då jag landade frivilligt, jag hade ingen lipo varnare monterad så jag vågade inte flyga längre eftersom jag inte höll koll på tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar