måndag 6 augusti 2012

Söker begagnade prylar..

Ni som följer bloggen vet att jag har haft lite av en "semester" svacka i sommar, men nu ska jag ta nya tag, tyvärr med begränsade medel och därför behöver jag lite hjälp!

Jag har ett nytt ambitiöst projekt som jag skulle vilja genomföra och för att komma vidare behöver jag följande utrustning:

- 4WD RC bil i skala ca 1:18 helst Rock Crawler eller liknande  (behöver absolut inte likna bilen på bilden och behöver inte vara komplett, bara ett fungerande chassi är nödvändigt)
-Ardupilot Mega, helst med AMP1 eller AMP2 men även utan IMU är av intresse.
-GPS modul Mediatek MT3329.
-Avstånds sensor, Maxbotix Sonar eller IR sensor Sharp GP2Y0A02

Om ni har något av ovanstående liggandes hemma och kan tänkas skiljas ifrån dom, kontakta mig på: aeronautikhobby@gmail.com



1 kommentar:

  1. Dessa terränggående nitro bilar är trevligt också njuta av en glad helg. Jag har också en rc bil men det är inte en off road och det är mindre ström än denna. men snart kommer jag att köpa ett monster rc bil. .
    Adam smith
    adam.smith402@yahoo.com
    nitrotek

    SvaraRadera