onsdag 9 november 2011

Heavy Lift Hexa del5

Nu har jag monterat Power distrubution och fartreglage i ramen, jag vill ha en så ren installation som möjligt och monterar därför fartreglagen imellan basplattorna även om det innebar en heldel extra pill jobb. Power distrubution monterade jag på 15mm nylon distanser och ovanpå power distrubution monterade jag en skyddsplatta ifrån Flyduino och även den är monterad på 15mm nylon distanser.


På skyddsplattan planerar jag montera Wookong gyro+baro enheten.


I morgon ska det lödas motorsladdar och monteras motorer!


1 kommentar:

  1. Snyggt :) Våra blir nästan lika.. har samma distro kort fast ska pröva köra med 15x15 bommar i trä(fått för mig att trä tar upp lite vibrationer) och 40a reglage. Härligt jobbat Björn. Mvh Fredde

    SvaraRadera