torsdag 16 december 2010

Beslut angående Micro projekt!

Jag har tänkt vidare på mina kommande microflyg projekt och har kommit fram till två (kanske tre) lite mer realistiska microprojekt:

- Stevens Aero balsa micro plan som är anpassade för spektrum mottagare har jag redan lovat att jag ska bygga, men mitt bygge kommer vara med borstlös motor och inte med spektrum mottagare, kanske även FPV.

- Jag har lite Durobatics kvar så jag kommer nog bygga en sån modell också, antagligen med ca 14cm spännvidd eller lite mindre beroende på vilken förebild jag väljer.

Om jag hittar något ställe som säljer Mylar film så kommer jag nog även att bygga en Vardagsrums flygplan, jag byggde ju en budget modell förra året, så jag tänker att det är dags att kliva upp en division och bygga en lite vassare variant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar