onsdag 1 december 2010

Stevens Aero leverans!

Nu har min sändning ifrån Stevens Aero har äntligen kommit efter att ha varit fast i tullen och lite andra Posten relaterade äventyr!
Jag är väldigt peppad på dom nya modellerna som är anpassade för Parkzone/Spektrum 2.4ghz "brick" mottagare med inbyggda servon (Kyosho brick borde också funka).
en av mina första micromodeller jag byggde var en Stevens Aero didelbug, men det var i börja av 2000-talet och den modellen räknas nog mer som parkflyer i dagens läge..
Det var min första erfarenhet av Stevens Aero och deras smarta laserskurna balsa byggsatser, som med lättflytande CA lim är extremt enkla att bygga och som tackvare genomtänkt konstruktion dessutom är enkla att få raka och fina!
Jag har tänkt bygga någon av modellerna i Jul, och då kommer även en bygg guide, jag har dock inte bestämt mig för vilken av modellerna det blir än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar